Fredagen..

Ja då vare freda igen å stiltje på bloggfronten har det varit väldans länge nu.. :) få väl hoppas att ni som läser it ha sakna mina små inlägg allt för mycke.. ;) hehe..

Hela veckan ha man då vart uppe i gällivare me älsklingen.. ha vart ganska skönt å få slippa va hemma ett tag.. :) kom hem igårkväll å sku börja packa inför flytten.. men blidde it riktigt så.. tog de bara lugnt å tänkte att vi gör d ida.. men he blidde it så heller.. blev en ganska lugn dag ida också.. :)

Ha vart i stalle nu på kvällskvisten.. va riktigt roligt å fara dit.. ha ju it hunni va där på typ två veckor nu.. tänkte först rida ut barbacka.. men efter å ha prata me jackie så blev de barbacka på plan.. :) d va nog tur det för det fanns då energi så de räckte å lev över i lilla karaat.. :) men roligt hade vi.. ja höll i mej å han sprang.. :) hehe.. vart mest busridning.. å lite dressyr me lite ställning å böjning.. men var så mjuk å fin så vi gjorde lite öppna å sluta iställe.. gick superbra så då avsluta vi me lite till bus.. :) hehe.. men imårrn bli he nog å rida ut en sväng så han få röra på sej ordentligt å se annat... :)

Å imårrn e d även klubbens dag på flygklubben så de bli väl å försöka hinna dit också.. ska ju på stan en sväng på morgonen på gröna affären.. sen bli he nog stallet tro ja.. å sen bli he tvätta också mitt i allt å förhoppningsvis lite packa om vi ha tur å idas å hinna.. dygnet borde ha fler timmar än va de har ju.. man hinner nästan aldrig allt man ska göra ju...

Sku behöva försöka hinna göra sylt på mina hjortron ja ha plocka när ja va uppe i gällivare också för annars måst ja frysa ner dom å de känndes jobbigt.. känns som bättre å få dom gjorda te sylt innan dom hamna i frysen.. :)

Jaaa... detta va väl allt för denna gången.. få se när nästa uppdatering kommer.. :) hehe.. förhoppningsvis inom en snar framtid.. :)

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä men hej där :) Va roligt att du också befinner dig i bloggträsket :-P



Nä jag tänkte faktiskt höra av mig men så gick vi på stan med sussi och janne i flera timmar så jag var helt slut när vi kom tillbaka till havsbadet. Sorry. Men vi kan väl ta och bestämma nån dag/helg vi kan hitta på något?

2009-08-23 @ 19:19:26
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev men det tror jag du förstod ;-P

2009-08-23 @ 19:23:38
URL: http://sandrazzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nee jag lämnade ju bloggadressen istället :-P Som nu hehe.. Första däremot var blankt.

2009-08-24 @ 16:50:45
URL: http://sandrazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0