Fredagen.. :)

Japp.. d e va d e för dag ida.. :) Ha inte gjort nån nytta ida förutom å handla lite mat å en tumstock.. :)
Dock ha ja lite träningsvärk i ryggen för att duktiga jag rider med ryggen istället för magen.. :P inte bra inte.. men he gick ändå jätte bra.. Karaat var suuuuper fin hela tiden.. :) Ojoj.. tänk om han alltid sku ha sådär bra dagar å gör d man ber om på en gång.. :) Men men.. alla kan ju ha sina bättre å sämre dagar..
Ja.. sen ska man åka hem å dricka en snutt vin å ta d lugnt.. å kanske hänga upp tre tavlor eller om de bli imårrn.. få se hu trött ja känner mej..
Å på sönda förmidda ska man rida lektion för Vea.. riktigt roligt.. Gick kanon bra sist, fast både jag å hästen va nog lika trötta, men he va d värt för d ger så grymt mycket för både honom och mej.. :)
Börja som känna att ja börja hitta tebax te ridningen igen.. Å d känns riktigt bra.. Kroppen börjar också känna sej lite mer i form sen man börja rida lite igen å it bara sitter på sitt lata arsle hela dagarna.. :P hehe..

Ajja.. Hade bra alla ni som ids läsa min intressanta blogg.. :)

Pussar på min älskade man... Älskar dej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0