Ja då vare en ny vecka igen då!!!

ja då ha vi passera vecka sju i kalendern.. he känns ju ganska bra.. :P då kommer vi bara närmare sommaren ju..:)

Ja va ska man hitta på i veckan då???
Börjar hela denna dagen med att jobba 11 timmar... jiipppiiiii... blir så lycklig.. hade hellre lega hemma å sovi ida känns de som.. e väldans trött å seg... sen så ska ja rida lite häst imårrn tro ja om ja it kommer ihåf fel.. sen på onsda så ha ja nog ingenting som måste göras å på torsda så bli he rida häst igen.. freda bli he jobb på eftermiddan å sen hortlax för lite inomhusflygning tro ja.. lörda ha inga planer ännu.. sönda bli he rida dressyrlektion på poa hästen.. :P ROLIGT!!!

Jaaa.. d e väl så mina planer ser ut och att ja måste fara å köpa en till tavla och hänga upp tavler vi haft från tidigare också... började igår.. å bli väl å fortsätta imårrn eftersom att man it e hemma förräns typ halv elva ikväll.. å e bara ledig nån timme mitt på dan...

Ajja ska återgå te å föröka hitta på nå vettigt å göra.. :)

Älskar min man för evigt.. du betyder mest för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0