Ajjajj..

De e precis va ja ha i min kropp speciellt i ryggen ha nu hoppas de ska gå över i några dagar men de ha de it gjort.. ganska jobbigt för man hade ju som behövt få lite ordning här hemma också.. men men.. få ta å försöka fixa de oxå.. men he bli nog it ikväll för ikväll ska ja titta tv å umgås me min karl innan han ska fara imårrn igen.. :(

Igår hände de it så mycke va te stalle en sväng å red.. å han va väldans pigg men ansträngde han it allt för hårt ändå när han ha vart lite halt för it så länge sen.. Skulle egentligen rida ida oxå.. men ja orkade verkligen inte me min rygg så få ta de i veckan.. då jävlar.. för ja få ju som ont i den om ja it rider heller.. men men.. ska försöka ta tag i träningen oxå.. för nu ha ja ju som inge å skylla på för nu ha ja gångavstånt te gymmet.. :) hehe..

Ajja nu ska ja ta å rasta hunden å ta matröken å sen hoppa ner i soffan brevi min underbara man.. ;)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen till klubben. Har också haft jätte ont i ryggen i en herrans massa dar.. Ensam hela veckan nu lr?

2009-09-07 @ 19:42:05
URL: http://sandrazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0